Contoh Surat Rasmi Tidak Hadir Ke Sekolah

Surat rasmi tidak hadir ke sekolah. Surat rasmi perlulah ditulis untuk menyakatakan kita tidak dapat hadir ke sekolah. Berikut merupakan contoh mudah untuk anda menulis surat rasmi tidak hadir ke sekolah.
[egtukar]

Ahmad Bin Abu
.....................
...................
...................

____________________________________________

Guru Kelas
SMK.........
................
..................
Johor                                                                                       12 Jun 2016



Tuan,

Tidak Dapat Hadir Ke Sekolah

Merujuk perkara di atas, saya Ahmad Bin Abu pelajar kelas 5 Amanah tidak dapat hadir ke sekolah. Saya tidak dapat hadir ke sekolah  pada 12 Jun 2016.

02.    Saya tidak dapat hadir ke sekolah kerana menghadiri majlis pengembumian nenek saya.

03.   Saya akan membuat segala kerja sekolah yang diberikan sepanjang ketidakhadiran saya.

Kerjasama dan belas kasihan dari pihak cikgu amat saya harapkan.Terima Kasih



---------------------------
(Ahmad Bin Abu
Pelajar Kelas 5 Amanah)
0 Komentar untuk "Contoh Surat Rasmi Tidak Hadir Ke Sekolah"

 
Copyright © 2014 Contoh Surat Rasmi Terbaik - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info Published By : Blog Mas Faiz